top of page

המשך קריאה

מפקח בניה מטעם הדיירים בפרויקט תמא 38

תמ"א 38 היא תכנית ארצית שיזמה הוועדה הארצית לתכנון ולבניה. מטרת תכנית תמ"א 38 היא חיזוק מבנים בפני רעידות אדמה. בהתאם לתנאי התכנית יכולים דיירי הבניינים שזכאים להשתתף בתמ"א 38 לקבל זכויות בניה נוספות בבניין. מפקח הבניה מלווה את פרויקט חיזוק המבנה תמא 38 מתחילתו, החל בשלב התכנון, דרך הגשת התכנית לעירייה ובמהלך כל שלבי העבודות בשטח ולאחריהן.

תפקידיו של מפקח בניה בפרויקט תמ"א 38

מפקח הבניה הוא איש מקצוע הבקיא בקריאת מפרטים ותכניות אדריכליות, ובכך הוא מסייע לדיירים במהלך כל שלבי הפרויקט – מפקח בניה משתתף במשא ומתן עם היזם, מסייע לנציגות הדיירים בתכנון ובהתאמת המפרט לדרישות הרשות המוניציפלית, עוקב באופן ישיר אחר הפרויקט ומלווה אותו עד לסיומו. אמנם מפקח בניה תמא 38 אינו נמצא בשטח באופן קבוע ואינו אחראי ישירות על העובדים, אך תפקידו לבדוק באופן שוטף שהעבודה מתבצעת בהתאם לדרישות התקנים ובהתאם להסכם עם הדיירים. מפקח הבניה מטעם הדיירים ימליץ לדיירים על הדרך המתאימה לביצוע פרויקט תמ"א 38 בבניין שלהם, יציג להם דוחות על התקדמות הפרויקט ויתריע בפניהם במקרה של תקלות או על חוסר התאמה בין התכניות לבין ביצוען בפועל. בסיום פרויקט תמא ולפני אישור הבניין למגורים, מתפקידו של המפקח לבדוק שהבניין אכן מאושר למגורים על פי דרישות התכנית.

ביטוח אחריות מקצועית ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים

ב גידי הוד פיקוח בניה תמ"א 38 פינוי בינוי בע"מ הרחבנו את תכולת תפקידו של מפקח הבניה והוספנו אלמנטים חשובים ביותר לניהול תקין של הפרויקט, כגון:

  • עריכת ביקורות של הנדסאי בניין מורשה בשטח הפרויקט

  • פיקוח על הבטיחות באתר באמצעות ממונה בטיחות

  • פיקוח בניה באמצעות רחפן במטרה להתגבר על קשיי נגישות לאזורים קשים

  • הבטחת הניקיון בשטח העבודות ובמהלכן

  • ווידאו כי בשטח העבודות מוצבת תאורה נכונה ומלאה לשעות החשיכה

  • ביטוח אחריות מקצועית מלא

כל אלה, בצירוף הניסיון המקצועי הייחודי שצברנו בפרויקטי תמ"א 38 הופכים אותנו לבחירה הטבעית של דיירים ונציגות דיירים ברחבי הארץ.

מי מממן את הפיקוח על הבניה ומשלם את שכר מפקח הבניה ?

בפרויקטים מורכבים כתמ"א 38 מומלץ לדיירים להתקשר עם מפקח בניה מטעמם, מפקח שישים את האינטרס של הדיירים מול עיניו בכל עת, עם התחייבות של היזם לשלם את שכרו של המפקח. שכירת מפקח בניה מטעם הדיירים מהווה יתרון משמעותי עבורם – החל משלב מקסום זכויות הבניה בפרויקט, דרך המו"מ עם היזם וכלה בבדיקת איכות הביצוע.

עוד על שירותי פיקוח בניה מטעם הדיירים המוצעים ללקוחות גידי הוד פיקוח בניה וניהול פרויקטים תמ"א 38

מכתבי ההמלצה של לקוחות מרוצים אשר עבורם ביצענו פיקוח בניה לפרויקט תמא 38

אנו מזמינים אתכם לשמוע עוד על השירותים שלנו. מלאו את הפרטים בטופס שבתחתית העמוד ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.


bottom of page