top of page

המשך קריאה

טכנולוגיה בשירות מפקח בניה תמא 38

מטרתם של פרויקטים מסוג תמ"א 38 , חיזוק או הריסה ובניה, היא בראש ובראשונה לחזק את הבניינים ולהתאים אותם לתקני הבניה המודרניים לעמידה ברעידת אדמה.

ברור לכל, שהערך הכלכלי והשדרוג ברמת החיים הן מוטיבציות חשובות מאד עבור בעלי דירות רבים, ואולם לנו, כמפקחי הבניה מטעם נציגות הדיירים בפרויקט תמ"א 38 , חשוב לוודא בראש ובראשונה, שאיכות העבודה והעמידה בתקני הבניה הנדרשים אכן מיושמת הלכה למעשה בבניין שלכם.

פיקוח בניה בקומות הגבוהות של פרויקט תמ"א 38 באמצעות רחפן

מפקח תמ"א 38 באמצעות רחפן

מטבע הדברים קשה יותר לבצע פיקוח בניה בקומות הגבוהות של הבניין ובאזורים בהם הגישה הפיזית היא קשה. לשמחתנו - הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו להגיע ולבחון את איכות העבודה והביצוע גם במקומות אלה, וזאת באמצעות שילוב רחפנים ואמצעים טכנולוגיים נוספים בתוכנית פיקוח הבניה שלנו.

חברת גידי הוד פיקוח תמ"א 38 פינוי בינוי בע"מ משלבת באופן קבוע סקירת רחפנים בשלבי הבניה השונים, בדגש על שלבי השלד ושלבי הגמר החיצוניים של הבניין.

בתמונות ובסרטון שלפניכם תוכלו לראות בדיקת רחפן שבוצעה בבניין שבו אנו מבצעים פיקוח בניה מטעם הדיירים לפרויקט תמ"א 38 ברחוב ההגנה בהרצליה.

קראו עוד על שירותי פיקוח בניה מטעם הדיירים שאנו מעניקים ללקוחותינו ברחבי הארץ וכן את עשרות מכתבי ההמלצה שקיבלנו מדיירים מרוצים בפרויקטים שונים של תמ"א 38.

נשמח להעניק גם לכם שירותי פיקוח בניה לפרויקט התמ"א 38 שלכם - אנא מלאו את הפרטים בטופס שבתחתית העמוד ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

פיקוח בניה באמצעות רחפן תמ"א 38 בהרצליה

פיקוח בניה באמצעות רחפן תמ"א 38 בהרצליה


bottom of page